Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Αρραβώνας

Καλησπέρα......
Ένα χαρμόσυνο γεγονός με έκανε να κάνω αυτή την ανάρτηση.
Ο αγαπημένος μου ανιψιός αρραβωνιάστικε. Έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω την διακόσμηση
του τραπεζιού.
Αν και ο χρόνος με πίεζε πάρα πολύ στο τέλος τα κατάφερα.



'Ολα έγιναν σε μια μαγευτική  τοποθεσία του Ναυπλίου.
Στον Άγιο Κωνσταντίνο στη Καραθώνα.



Ο χώρος στην οροφή στολίστηκε με γάζες....







..το τραπέζι που τα παιδιά πέρασαν τις βέρες....





.....λινάτσα στα τραπέζια....




....δακτυλίδια για τα μαχαιροπήρουνα...



...δεκάδες βάζα στολισμένα με λινάτσα και πλεκτή δαντέλα για τα ρεσό.....





...ακόμα και τα μπουκάλια για το κρασί στολίστικαν κι έβαλαν τα καλά τους.








Εύχομε να σας άρεσαν και στα δικά τους οι ελεύθεροι.
Καληνύχτα σας

1 σχόλιο:

  1. καλησπέρα! πολύ όμορφη διακόσμηση, απλή αλλά με πολύ γούστο!!!!μια ερώτηση, πως μπορω κ εγώ να μπλοκάρω τις εικόνες μου, να μην μου τις αντιγράφουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...